måndag, mars 10, 2008

Dokument #4: Reptoida ögon

I det utmärkta autobiografiska verket "Gåvan från stjärnorna" beskriver Lennart Lidfors sin följeslagerska Maries möten med utomjordiska krafter:

"- Tre kattmän! En står vid kudden, en vid fotänden och en på långsidan. De kastar röda blixtar på kroppen! Jag kan inte komma tillbaka! Jag minns inte ... hur man gör. Oh nej, det flimrar för min syn nu. Jag tappar ... energi ...
Hennes röst tonade bort. Rädslan och skräcken för det okända gav henne kraft till ett sista nödrop:
- Lennart ... de ... mördar mig!"

Jag tänker inte ifrågasätta sanningen i Maries visioner, men som de beskrivs ovan ger de utrymme för alternativa tolkningar. Som kattälskare och ägare av två underbara kattor har jag väldigt svårt att tro att just kattmän från yttre rymden skulle utgöra något större hot. Nej, enligt mina och många andras erfarenheter är det reptoider från stjärnsystemet Alpha draconis som vi i första hand bör vara på vår vakt mot. Tänk på reptilens ögon och jämför med kattens. Samma långsmala iris mot en gulgrön "vita". Här finns en möjlighet att Marie, i sitt uppjagade tillstånd, har tolkat sina syner fel.

Lidfors och Marie har även kontakt med en god rymdvarelse som kallar sig själv Lace. Följande stycke bygger på information från honom:

"Han berättade att dessa varelser, som Marie nu mött, inte är fysiska i vår betydelse. De är från en annan dimension. På sätt och vis består de av materia, men det är subtila atomer på en annan oktav. Kattfolket kan ändra vibration och bli mer synliga eller helt osynliga. Våra fysiker skulle en dag förstå hur det hänger ihop."

Ovanstående är mer i linje med mina egna forskningsresultat, bortsett från att "kattfolket" borde bytas ut mot "reptilfolket" istället.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag slår vad om en öl på Harrys att det var katter. Elaka katter!

Anonym sa...

Lidfors berättelse faller på sin egen orimlighet. Blixtar är gula, inte röda.

Röd Guling sa...

vänsterdojjan: Katter är inte elaka.

anonym: Blixtar kan vara blåa också. Se Star Wars ep 2, 3 och 6.