fredag, mars 14, 2008

Träningsrapport och korrigering

Med tanke på att vi blev ca en timme försenade till dagens träning överlämnar jag rapporten åt nöjesprofilen.

"Det var någon idiot som fick för sig att jag skulle följa med honom på Elfsborgs träning idag. Vi hade bestämt en tid då han skulle dyka upp, men vid denna tidpunkt ringer han istället och säger att han har försovit sig. När han sedan ringer på dörren är han hyperstressad över att jag är naken. Jag gör mig klar fort och vi skyndar iväg.

Det var inte mycket till träning när vi väl dök upp, strax innan elva. De flesta var inte ens där. Det verkade som om de som skulle spela match var befriade från träning.

Vi sitter och tittar på en inläggsövning, och jag tänker högt för mig själv; "Vad fan gör jag här? Detta är totalt meningslöst." En tröst i allt är att jag gladde mig åt att jag inte hade hemorrojder. Det hade varit en riktig pina att sitta där med det!

//Curt Hennig"

En korrigering i startelvan skall göras: Mathias Florén, som var med på träningen, spelar inte mot Fredrikstad. Johan Karlsson går in istället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker Hennig är arrogant. Säg upp kontraktet.

Anonym sa...

Jag tycker att Henning verkar trevlig.